مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ساعت و تاریخ بازی استقلال و آلومینیوم اراک (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) | آبی‌ترین بازی هفته در اراک

  • کد خبر: ۱۵۷۵۵۱
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
ساعت و تاریخ بازی استقلال و آلومینیوم اراک (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) | آبی‌ترین بازی هفته در اراک
استقلال بعد از هفته پرحاشیه‌ای که پشت سر گذاشت، فردا (چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲) از ساعت ۱۹:۳۰ در اراک باید به مهمانی آلومینیوم برود.

به گزارش شهرآرانیوز، آبی‌های پایتخت هفته عجیب و غریبی را پشت سر گذاشتند. از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا حواشی بی پایان فتح الله زاده روی صندلی مدیریت این باشگاه. حالا، اما شاگردان ساپینتو می‌خواهند بدون توجه به همه اتفاقاتی که رخ داده، به سمت قهرمانی و روند خوب این فصل شان حرکت کنند.
استقلال این روز‌ها از لحاظ تاکتیکی و فنی شرایط ایده آلی دارد و بعد از سپاهان با ۳۵ گل زده هجومی‌ترین خط حمله لیگ را دارند وهمین عملکرد باعث شده تا هواداران نسبت به عملکرد ساپینتو و یارانش احساس رضایت کنند. در سوی مقابل شاگردان رحمتی در ۵ هفته گذشته رنگ برد را ندیده‌اند و با ۵ مساوی متوالی به مصاف تیم آماده ریکاردو ساپینتو خواهند رفت. همچنین در پنج دیدار رو در رو، دو تیم در ۴ مسابقه به تساوی رضایت داده اند و تنها آبی پوشان در یک دیدار آنهم نخستین رویارویی لیگ برتری خود با آلومینیوم در دی ماه ۹۹، با دو گل به پیروزی رسیده اند.
در این مسابقه روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور به دلیل محرومیت حضور ندارند و هنوز معلوم نیست آرش رضاوند شرایط بازی در اراک را پیدا خواهد کرد یا نه. در آن سوی زمین، اما مهدی رحمتی تمام بازیکنانش را در اختیار دارد و با ترکیب کامل به زمین خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->